Sanal santral, büyük işletmeler ve destek personeli göz önünde bulundurularak geliştirilmiş bir sistemdir. Arayanlar, en iyi seçeneğe ve departmana yönlendirilebilmeleri için otomatik olarak bir cevaplama servisine girer. Herhangi bir resepsiyonistin kullanabileceği ucuz, verimli ve kolay bir yazılım sistemi sağlar. TeleVoIP’lerin santralindeki her şeye iki tıklama ile erişilebilir. Bir sanal santral bir sistemdir VoIP kullanıyorsanız Internet üzerinden telefon görüşmeleri yapmak için izin veren teknoloji (İnternet Protokolü üzerinden ses iletimi), bu kadar kolay bir sanal santral çalışır. Herhangi bir yerden bir bilgisayardan, masa telefonundan veya cep telefonundan aramalarınızı yönetebileceğiniz bir yazılımdır.
Tek ihtiyacınız olan bir internet bağlantısıdır, böylece tüm ofislerinizi farklı ülkelerde olsalar bile bir PBX üzerinden bağlayabilirsiniz. Bu teknoloji, işletmenize ekipman veya bakıma yatırım yapmanıza gerek kalmadan her yerde genişleme ve ihtiyaç duyduğunuz sayıda uzantıya sahip olma imkanı sunar.
Günümüzde tüm şirketler, hem iç hem de dış iletişim sanal santral sistemlerine büyük bir verimlilikle ihtiyaç duymaktadır, çünkü teknoloji hızla güncellenmektedir ve toplum giderek küreselleşmektedir, diğer ülkelerden müşteriler veya meslektaşlarla iletişim kurabilmek, bir işletmenin düzgün çalışması için gerekli olan bir şey haline gelmektedir.
Bu nedenle, sanal bir santralin nasıl çalıştığını bilmek, şirketiniz için en iyi telekomünikasyon sistemini kurmanıza ve seçmenize yardımcı olacaktır.
Sanal Bir Santrala Sahip Olmanın Avantajları
Sanal bir santralin sunduğu avantajlar şunlardır:
Daha iyi müşteri hizmeti: Sanal bir santral, müşteri hizmetlerinizi geliştirmenize olanak tanıyan çok çeşitli hizmetler sunar. Ulusal ve uluslararası numaralandırma, telesekreter, çağrı aktarma ve yönlendirme, sesli posta, beklemedeki müzik, çağrı kaydetme, etkileşimli sesli yanıt, çağrı konferansı ve çok daha fazlası gibi faydaları içerir.
Maliyet tasarrufu ve ölçeklenebilirlik: Sanal bir santral yazılım aracılığıyla elde edilir, böylece her şey çevrimiçidir ve en son teknolojiyi getiren bakım ve güncellemelerde maliyet tasarrufu sağlayan fiziksel bir santrala yatırım yapmanıza gerek kalmaz. otomatik olarak bulutta güncellenir. Öte yandan, VoIP aramalarının maliyeti geleneksel telefona göre çok daha düşüktür ve platform kullanıcıları ile destek ekibi arasındaki görüşmeler ücretsizdir. Sanal bir santralin ölçeklenebilirliği, dahili hatların sayısını ifade eder (masa telefonu ve cep telefonu). İstediğiniz kadar uzantıya sahip olabilirsiniz ve bunların aynı yerde olmaları gerekmez, fiziksel bir santralin dikte ettiği bir şey. Her bir uzantıyı nerede konumlandırmak istediğiniz önemli değildir ve bunları ihtiyaç duyduğunuzda ekleyebilirsiniz, bu da ölçeklenebilirlik sunar.
Kablosuz: Ofisinizde ve kablolarınızda yer kaplayan bir ekibe sahip olmayı unutabilirsiniz. Sanal santral sadece bir bilgisayar, masa telefonu veya cep telefonu ile çalışmak için internet bağlantısına ihtiyaç duyar.
Hızlı kurulum: Her şeyin çevrimiçi olması nedeniyle kayıt işlemi aynı gün içinde yapılabilir ve hazır olur olmaz anında erişime sahip olursunuz.
Çevrimiçi erişim: İnternet bağlantınız olduğu sürece ofisiniz her yerde olacaktır. Ayrıca bu, ihtiyaç duyduğunuzda aramalarınızı, aylık harcamalarınızı, kampanyalarınızı, müşteri verilerinizi ve çok daha fazlasını kontrol etmenizi sağlar.
Sanal Santral Nasıl Olur?
Sanal bir santral kurmak çok kolaydır ve bugünden sanal santral nedir itibaren buna sahip olabilirsiniz. Teknik desteğimiz, onu yapılandırmanıza ve karşılaştığınız sorunları çözmenize yardımcı olacaktır.
Kişiselleştirilmiş bir paket ve daha fazla uzantı istiyorsanız, müşteri hizmetleri ekibimiz gereksinimlerinize bağlı olarak en iyi hizmeti almanıza yardımcı olacaktır.
Sanal santralin nasıl çalıştığını ve işletmenize sunduğu her şeyi keşfedin!
Felaket kurtarma çözümlerimizle firmaların devamlılığını sağlıyoruz detaylar için kry.com.tr/felaket-kurtarma-cozumleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.